Ons adres

BEZOEK LIL' BOBS BOUTIQUE

Dam 42, 2951 GB
Alblasserdam
info@lilbobs.nl
06-22840791

Staat jouw vraag er tussen?

VEEL GESTELDE VRAGEN

Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een Lil’ Bobs account aan te maken. Jouw gegevens worden onthouden en bij je volgende bestelling meteen ingevuld. Je hebt hierdoor ook een handig overzicht van je bestelgeschiedenis. Ook kunnen we je op de hoogte houden van alle nieuwe items, toffe acties en de trends van nu!

Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen of track & trace nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?

Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze binnen 1-2 werkdagen ontvangt m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via info@lilbobs.nl Dan kijken we het even voor je na! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift.

Bestellingen vanaf €75 of hoger worden gratis bezorgd in Nederland en België! Voor bestellingen met een lagere waarde worden bezorgkosten gerekend. De standaardverzendkosten zijn €6,50 voor bestelling in Nederland. In overige EU landen zijn de verzendkosten afhankelijk van jouw locatie.

Je kunt je bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt die je van de bezorgdienst krijgt nadat je pakketje is verzonden

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail via info@lilbobs.nl Het is handig om foto’s mee te sturen van het foutieve item en van de barcode die op het label staat van het foutieve item. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer! Uiteraard kun je het, op eigen kosten, terugsturen naar ons en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Retouren worden binnen 7 werkdagen na aankomst bij ons verwerkt. Je krijgt op het moment van verwerken een mailtje met een creditnota en op hetzelfde moment wordt het geld in ons betaalsysteem teruggezet. Het geld wordt binnen 2 dagen na ontvangst van de creditnota op de door jou gebruikte betaalmethode teruggestort of aangepast. Het is helaas voor ons administratief onmogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen wanneer wij hun retourzending hebben ontvangen, maar dit kun je zelf ook nakijken via je track & trace code die je hebt ontvangen met het retourzenden.

Wanneer blijkt dat je retourzending langer dan 7 werkdagen geleden bij ons is aangekomen, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@lilbobs.nl Gelieve in die mail als bijlage je postNL track & trace bonnetje als foto of scan mee te sturen en het ordernummer vermelden. 

Ons reguliere retourtermijn is 30 dagen na ontvangst van de bestelling.